Asiakkaat arvostavat laadukasta aamiaispöytää

Aamiaistarjoilu on yleistynyt kahviloissa ja kaupoissa johtaen monipuolisempaan tarjontaan ja asiakkaiden odotusten kasvuun. Esimerkiksi vaatimukset eivät alene, vaikka hotellin aamiainen kuuluisi yöpymisen hintaan - hyvää laatua odotetaan joka tapauksessa.

Erotu paremmalla aamiastarjonnalla

Kuinka sitten voit erottua kaikista aamiasvaihtoehdoista ilman, että joudut tarjoamaan kaikille kaikkea? Keskity yhteen pääominaisuuteen: 1) tasokkuuteen, 2) elämyksellisyyteen tai 3) kätevyyteen. Kaikki kolme ovat tärkeitä, mutta valitsemalla yhden toimintasi ytimeksi pystyt luomaan ainutlaatuisen kokemuksen kaikille asiakkaillesi.

Tasokkuus

Vieraat mieltävät ruoan parempilaatuiseksi, kun se tilataan ruokalistalta ja tarjoillaan pöytään, kuin jos se noudetaan itsepalvelutiskiltä. Strategia à la carte -aamiaisen takana on tilausten suurempi kappalemäärä ja maksettu hinta noutopöytään verrattuna. Se voi myös auttaa vähentämään hävikkiä. À la carte -aamiainen sopii pienemmille, korkealuokkaisille paikoille, joiden asiakkaat vaativat tasokasta palvelua.

Elämyksellisyys

Kohentamalla aamiaiskokemusta innostavilla noutopisteillä, luovilla esillepanoilla ja kausittaisella ruokalistalla voit parantaa myyntiä ja luoda aamiastarjoilullesi mainetta, joka kerää hotellivieraiden lisäksi myös ulkopuolisia ruokailijoita. Toimintapisteet kuten "kokoa oma croissanttisi" antavat leikkisän kosketuksen aamiastarjoiluun.

Kätevyys

Yhä useammat haluavat syödä aamiaisensa "on the go", ja käteviä ratkaisuja ruoan mukaan saamiseksi pidetään tärkeänä. Vastataksesi tähän tarpeeseen voit muokata tarjoilujasi sisältämään mukaan otettavia vaihtoehtoja. Kannellinen pahvimuki, paperikassi tai muuten etukäteen pakattu aamiainen kulkee helposti mukana.